EQUIPS DE TENNIS CTEC

Equips de Tennis

• Actualment disposem de 5 equips de competició que participen a la Lliga Catalana.
  • Anima’t a formar-hi part! Comparteix amb els teus companys les eliminatòries contra els equips de la província, aproximadament cada dues setmanes. Només cal donar d’alta la llicència federativa (cost extra*), i tenir tot el compromís amb el teu equip.

Lliga Catalana 2019

• Els Equips CTEC han realitzat una bona temporada. Han guanyat experiència gaudint de l’esport i de la companyonia, i 4 dels equips han estat a punt de classificar-se  per la fase final.
  • L’Equip Cadet Femení ha aconseguit classificar-se per la fase final amb un gran rendiment, demostrant un gran Esperit Esportiu i un gran nivell de tennis. Bravo noies!

*Per participar en la Lliga Catalana per equips és necessari ser soci, i donar d’alta la llicència federativa (el club s’encarrega de tots els tràmits).

*A més, és obligatori comprar-se l’equipació de competició del club [veure “Botiga CTEC”: samarreta, pantaló i jaqueta competició CTEC] i utilitzar-la durant les eliminatòries.

No dubtis en posar-te en contacte