• Salutació del President:

Benvolguts socis/es

El Club Tennis i Pàdel el Catllar (CTEC) és un club sense ànim de lucre que pretén impulsar els esports de tennis i pàdel en el parc municipal  de la Torre d’en Guiu; garantir la pràctica de l’esport; i gaudir de les nostres instal·lacions amb un caràcter públic i social que fomenti i faciliti l’accés als esports de raqueta a tothom. Ubicat en un espai natural incomparable dins del nostre municipi, i al pulmó de la vil·la.  Així doncs, la nostra gran prioritat serà fer accessible el club a tothom,  i sobretot als joves, on la tasca serà ampliar la base dels esports,  i dotar d’oportunitat als més joves de la seva pràctica i la possibilitat de competir.

Que tots els joves del nostre municipi tinguin l’oportunitat de créixer a través d’un esport ens motiva, i ens obliga a tots aquells que vulguin i/o puguin participar en les nostres activitats; és per aquest motiu que cada dia, ens esforcem perquè el soci/a es senti orgullós/a d’aquesta entitat, i que tots plegats puguem continuar creixent. Volem que el CTEC sigui un espai des d’on es pugui gaudir dels nostres esports, ampliar horitzons  i fer noves amistats.

Per aquest motiu, la junta directiva hem volgut crear aquesta pàgina web, per així dotar i facilitar  la disponibilitat de fer reserves,  i regular l’ús de les pistes de tennis i pàdel als nostres socis/es; així com ser un portal per promocionar el club i facilitar tota la informació relativa al CTEC.

Els membres de la Junta del Club Tennis El Catllar agraïm el suport obtingut per tots els socis i sòcies en la noble tasca que ens impulsa a potenciar els esports dins del nostre municipi; estem contents i satisfets de sentir-nos al costat de l’esport en tot moment i de poder continuar amb la gestió del club,  i que aquest perduri molts anys.

Francesc Càceres Montserrat.

President del Club Tennis El Catllar.

HISTÒRIA

El Club Tennis el Catllar va ser fundat el 19 de gener l’any 2017 arran de la unió d’un grup d’esportistes i veïns del Catllar, que van voler fer un pas endavant a l’hora de desenvolupar la seva pràctica esportiva i la seva passió per l’esport del tenis. El CTEC es defineix com un club amb caràcter municipalista, i defensor de l’esport públic, integrador en valors i participatiu.

Els objectius del nostre club són potenciar l’esport com a forma de vida, enriquir la cooperació i la socialització amb la creació de vincles esportius. Adaptar el nostre club i la nostra escola de tennis i pàdel a les necessitats dels nostres associats i a les seves famílies. Fomentar la competició, tan individual com per equips per aprendre a competir i a desenvolupar els valors esportius en la competició. Fomentar les relacions socials entre els associats mitjançant els hàbits i els valors esportius d’una manera lúdica; amistat, esforç, respecte, afany de superació. Festes socials i esdeveniments esportius de caràcter social i recreatiu.

Al juny de l’any 2017 el club va augmentar el seu compromís amb l’esport del tennis i es va federar, proporcionant així als seus associats i alumnes de l’escola, l’oportunitat de competir, gaudir i créixer a través d’un esport i d’un club dins del nostre municipi.

El creixement social que es va generar al voltant de les pistes municipals de la Torre d’en Guiu amb el desenvolupament de l’escola de tennis de la Carmen Ripoll; el foment de l’esport amb la promoció i defensa dels valors de l’esperit esportiu; la promoció de lligues, campionats, i activitats associades… van propiciar una gran massa social al club. A més, es va aconseguir el primer equip absolut femení competint a nivell provincial, amb 14 integrants, totes elles veïnes de la nostra vil·la.

En la lliga Catalana 2017-2018, cinc equips van representar al CTEC en la seva fase territorial sota la direcció esportiva de Carmen Ripoll; cal ressaltar els resultats esportius de l’equip infantil femení, que van aconseguir un 3r lloc a la Lliga Catalana passant a la segona fase territorial, així com destacar la bona actuació al campionat provincial del mateix equip en proclamar-se semifinalistes. També cal ressaltar les actuacions individuals a nivell provincial dels nostres jugadors/es, com Jordina Toral o Irene López.

El maig del 2018, l’ajuntament va dur a terme la construcció de dues pistes de pàdel en la mateixa Torre d’en Guiu; i també va portar a terme el condicionament de l’antic magatzem, on es va situar les noves oficines del CTEC.

A partir d’aquesta nova data i després de la renúncia de l’anterior direcció esportiva, assumeix el càrrec com a nova directora la Mariona del Peral; i el club davant d’aquesta nova etapa es prepara per oferir ambdues activitats.

En l’actualitat el CTEC ofereix al seu soci: l’escola de tennis i de pàdel, servei de preparació física dirigida a millorar i beneficiar el rendiment saludable i esportiu dels nostres esportistes; la promoció d’activitats, campionats socials, lligues…; i com no, oferir als jugadors de més nivell del club la possibilitat de competir en nom de l’entitat, i encara que estiguem limitats pel nombre de pistes dels dos esports, intentarem desenvolupar tot el vessant competitiu que sigui possible dur a terme dins les nostres instal·lacions i gaudir dels nostres esports en totes les seves expectatives. També comptem amb els serveis associats per ampliar l’oferta al soci de fisioteràpia, nutrició i psicologia esportiva.

Des de la Junta Directiva treballem perquè la pertinença a un club de tennis o pàdel continuï sent una qüestió assequible per a moltes famílies dintre del nostre municipi. El nostre compromís amb l’esport és total i volem fomentar la participació, la integració social i el desenvolupament d’aquests esports que tant estimen.

Socis/es fundadors: Francesc Càceres Montserrat, Isabel Alba Ibáñez, Pilar Jové Portero, Eva Güell Novalbos, Carmen Ripoll López.

No dubtis en posar-te en contacte