• Campionats de Tennis

• Al CTEC podràs participar en els campionats d’estiu i d’hivern habituals. A més, també hi podràs formar part dels tronejos interns del club.
  • D’altra banda, si et dónes d’alta la llicència federativa, podràs participar en els diferents campionats individuals i de dobles provincials, als que l’escola et prepara per jugar.

1ª Lliga Primaveral:

• Al 2019 el CTEC va organitzar la 1ª Lliga Primaveral del club (lliga interna) que va ser tot un èxit. Amb 87 inscripcions, els participants van poder gaudir de molt bons partits, i van poder jugar contra molts tipus de jugadors socis del club, competint a la vegada que s’ho han passat molt bé! Us esperem a la pròxima lliga interna.

Si vols ampliar la informació o apuntar-te a l’escola posa’t en contacte amb la Directora Esportiva, Mariona del Peral (mariona7000@hotmail.com ; 654 666 755), ex-tennista professional.

No dubtis en posar-te en contacte